måndag 7 maj 2012

Prowler

Carbonara och vatten.

1 kommentar:

Isabelle sa...

Hej!

Mitt namn är Isabelle Hultén och jag arbetar med casting på produktionsbolaget Meter Television. Meter Tv i sammarbete med Tv4 och deras systerkanal Sjuan är nu i uppstarten av storsatsningen ”Hela Sverige Bakar”. Formatet påminner om ”Sveriges Mästerkock” fast i en sötare tappning. Vinnaren koras till ”Sveriges Bästa Hemmabagare” och får ge ut en bakbok.

Jag hittade din blogg och tycker att du verkar vara en spännande och inspirerande person! Jag förstår att matlagning är din grej, men kanske är du även en hejare på att baka?

Låter det intressant? Hör av dig till mig så berättar jag mer!

isabelle.hulten@meter.tv eller slå en signal, 08-459 78 86 el. 0725-511 95 84

Varma hälsningar,
Isabelle Hultén (Meter)